TEZ-TEZ VERİLƏN SUALLAR
1. SİFARİŞ PROSESİ
Daha ətraflı BAĞLA
Sifarişi necə etməli?
Onlayn mağazadan sifariş etmək çox asandır: almaq istədiyiniz modeli tapdıqdan sonra rəngi və ölçüsünü seçin və "Səbətə əlavə et" düyməsini basın. Bundan sonra, seçdiyiniz model və "Alış-verişə davam et" və ya "Sifariş verin" təklifi ilə kiçik bir pəncərə görünəcək.
Almaq üçün bütün modelləri seçib bitirdikdən sonra yuxarı sağ küncdəki “Mənim səbətim” düyməsini klikləyin və siz bununla bütün seçilmiş modellərin olduğu səhifəyə keçəcəksiniz. Bu səhifədə siz sifarişinizi dəyişə bilərsiniz: ölçüsünü, rəngini redaktə edə və ya modeli səbətdən tamamilə çıxara bilərsiniz. Sifarişi yoxladıqdan sonra “Sifariş verin” düyməsini sıxın və siz avtorizasiya bölümünə yönləndiriləcəksiniz. Əgər qeydiyyatdan keçmiş istifadəçisinizsə, o zaman sadəcə e-mail və şifrənizi daxil etməklə daxil olmalısınız. Əgər mağazamızdan ilk dəfə alış-veriş edirsinizsə, o zaman əlaqə məlumatlarınızı və çatdırılma ünvanınızı daxil etməlisiniz. Sistem həmçinin sifarişiniz üçün rahat çatdırılma və ödəniş üsulunu seçməyi təklif edəcək. Uğurlu sifarişdən sonra operatorumuz bunu təsdiqləmək üçün sizinlə əlaqə saxlayacaq.
Sifarişimin statusunu necə yoxlamaq olar?
Sifarişinizin statusunu yoxlamaq çox asandır:
- Yuxarı sağ küncdəki “Şəxsi kabinetə daxil olun” düyməsini sıxın
- Şəxsi hesabınızda “Sifarişlərim” bölümünü seçin
- Sifarişin qarşısında onun statusunu görəcəksiniz:
- "Yeni" - sifariş verilmişdir və təsdiqini gözləyir
- "Təsdiq edildi" - sifariş təsdiqlənmiş və hazırlanmağa göndərilmişdir
- “Hazırlanır”- sifariş anbarda hazırlanma prosesindədir
- "Hazırlanmışdır/Anbar tərəfindən hazırlanmışdır" - sifariş uğurla hazırlanıb və qablaşdırılıb.
- "Sifariş çatdırılma üçün təsdiqlənmişdir" - çatdırılma xidmətinə vermək üçün kuryer çağırmaq müraciəti verilmişdir
- "NŞ-nə verildi/ PSM-dan NŞ-nə verildi" - sifariş çatdırılma üçün təhvil verildi
- “Çatdırılır” - sifariş yoldadır, yuxarıdakı sahəyə sifariş nömrəsini daxil etməklə gözlənilən çatdırılma vaxtı yoxlanıla bilər
- "Çatdırıldı" - sifariş uğurla çatdırıldı
Sifarişimi ödədikdən sonra qəbz alacağam?
Bəli, sifariş üçün ödəniş etdikdən sonra kuryer sizə qəbz verəcək, lakin ödəniş əvvəlcədən onlayn ödəniş sistemləri vasitəsilə və ya kredit kartı ilə aparılmışdırsa, qəbz çatdırılmanıza daxil ediləcək.
Çatdırılmanın qiymətini necə öyrənə bilərəm?
Azərbaycan üzrə daxili çatdırılma pulsuzdur. Daha ətraflı məlumatı Çatdırılma haqqında məlumat səhifəsində tapa bilərsiniz.
Sifarişi necə ləğv etmək olar?
Əgər hər hansı səbəbdən sifarişinizi ləğv etmək qərarına gəlsəniz, info@lacoste.az ünvanına mesaj göndərməli və ya +994 12 311-30-13 nömrəsi ilə qaynar xətt ilə əlaqə saxlamalısınız..
2. ŞƏXSİ KABİNET
Daha ətraflı BAĞLA
Niyə qeydiyyatdan keçməliyəm?
İlk növbədə, qeydiyyat məsələsi şəxsi məlumatlarınızın təhlükəsizliyi ilə bağlıdır. Şəxsi hesabınızı yaratmaq və onu parolla qorumaqla yalnız siz şəxsi məlumatlarınıza daxil ola biləcəksiniz. Sifarişinizin və çatdırılmanızın təsdiqini sizə göndərmək üçün bizə e-poçtunuz lazımdır.
Təhlükəsizliyə əlavə olaraq, qeydiyyatdan keçməyin digər üstünlükləri də var: siz həmişə şəxsi hesabınızda sifarişinizin statusunu izləyə, bütün sifarişlərin tarixçəsinə baxa bilərsiniz, sistem çatdırılma ünvanını xatırlayacaq və növbəti dəfə məlumat daxil etməyə ehtiyac qalmayacaq. Bundan əlavə, əgər hazırda almaq istədiyiniz model anbarda yoxdursa, onu şəxsi kabinetinizdəki “istək siyahısı” na əlavə edə bilərsiniz və o, mövcud olduqda sizə e-poçt vasitəsilə məlumat verəcəyik.
Şəxsi kabineti necə yarada bilərəm?
Şəxsi kabineti yaratmaq çox asandır:
- Yuxarı sağ küncdəki “Qeydiyyat” düyməsini sıxmalısınız.
- Daha sonra e-mailinizi, ad, familiya və ata adını, cinsinizi və doğum tarixinizi daxil etməlisiniz.
- Şəxsi hesabınız hazırdır – siz həmişə “Profil parametrləri” bölməsində dəyişiklik edə bilərsiniz.
3. SAYTDAN İSTİFADƏ
Daha ətraflı BAĞLA
Mənə lazım olan məhsulu necə tapa bilərəm?
Lazım olan məhsulu tapmaq üçün səhifənin yuxarısındakı əsas menyu nişanlarından istifadə edin. “Mouse”u nişanın üzərinə gətirməklə, sizdən məhsul növünə görə alt kateqoriya seçməyiniz xahiş olunacaq, lakin bütün məhsula baxmaq istəyirsinizsə, tabın altındakı “bütün məhsullar” düyməsini klikləməklə bunu edə bilərsiniz.
Seçdiyiniz alt kateqoriyaya keçərək, səhifələri çevirməklə və ya solda olan filtrlərdən istifadə etməklə axtarış edə bilərsiniz ki, bu da axtarış prosesini sadələşdirəcək. Bəyəndiyiniz modeli gördükdən sonra üzərinə klikləməlisiniz, bu, sizi məqalə haqqında bütün ətraflı məlumat, eləcə də məhsulun anbarda olub-olmaması haqda məlumatı özündə əks etdirən məhsul kartına aparacaq.
Ölçünü necə seçə bilərəm?
Sizə lazım olan ölçünü seçmək üçün ölçülər şəbəkəsinin yuxarısında yerləşən “Ölçü cədvəli” linkinə klikləyin və siz bütün ölçülərin ətraflı təsvirini görəcəksiniz.
4. DİGƏR SUALLAR
Daha ətraflı BAĞLA
Lacoste paltarlarına necə qulluq etməliyəm?
Lacoste məhsullarını uzun müddət geyinə bilməniz və onların orijinal görünüşünü qoruyub saxlamağınız üçün hər bir satın alınan model üçün əlavə stikerdə görə biləcəyiniz qulluq təlimatlarına əməl etməlisiniz.
Yuma
Qurutma
Ütüləmə
Ağartma
Elektrik qurutma
Lacoste onlayn mağazasının bütün məhsulları butiklərdə də varmı?
Kolleksiyanın çeşidi butikdən asılı olaraq dəyişir - eyni şey onlayn mağazaya da aiddir. Onlayn mağaza ən tam kolleksiyanı təqdim edir, lakin veb saytda bir model görsəniz, bu, onun maraqlandığınız butikdə mövcud olması demək deyil – bu məlumatı əldə etmək üçün butiklə əlaqə saxlamalısınız.
Lacoste onlayn mağazasından məhsullarda endirimlər varmı?
Bəli, Lacoste onlayn mağazasında endirimlər butiklərdə olduğu kimi eyni vaxtda başlayır, endirimlərin ölçüsü eynidir.
Köməyə ehtiyacınız var?
Tez-tez verilən suallar
Bizimlə aşağıdakı nömrə ilə əlaqə saxlayın:
ONLAYN MAĞAZA
+994 12 311-30-13
SİFARİŞİNİZİ TƏSDİQ ETMƏK, SİFARİŞ STATUSUNU DƏQİQLƏŞDIRMƏK VƏ YA SİFARİŞİNİZİ LƏĞV ETMƏK ÜÇÜN
Tez-tez verilən suallar
Əgər tez-tez verilən suallar siyahısında sualınıza cavab tapmadınızsa, rəy formasından istifadə edərək bizimlə əlaqə saxlaya bilərsiniz.