Qaytarma Məlumatı
İnternet mağazasının anbarına malların çatdırılması CDEK poçt xidmətinin verilmə məntəqələri vasitəsilə həyata keçirilir.
Məhsulu qaytarmaq üçün aşağıdakıları etmək lazımdır:
1. Geri qaytarma müraciəti yükləyin və qəbzi hazırlayın (və ya qəbzin itməsi halında ərizə);
2. Sənədləri və malları CDEK poçt xidmətinin verilmə məntəqələri vasitəsilə təhvil verin bağlantıda
3. Əgər geri qaytarmanın səbəbləri №2 və №3-dürsə, kompensasiya üçün returns@lacoste.az poçtuna geri qaytarma üçün qəbz göndərin.
LAKİN! Pərakəndə mağazanın pul masasında ödənilən məhsullar yalnız bu pərakəndə mağazada qəbul edilə bilər. Onlayn mağaza vasitəsilə edilən sifarişlər yalnız onlayn mağazanın anbarı tərəfindən işlənir.
Diqqət! Bütün lazımi sənədləri geri qaytarılan məhsul ilə birlikdə qaytarmağı və onların nüsxəsini xüsusi poçt returns@lacoste.az (məktub mövzusunda "Sifariş № XXXXXXXX" yazın) göndərməyinizi xahiş edirik. Geri qaytarılma üçün ərizədə sifarişin nömrəsini göstərmək lazımdır.
Əgər sizdə hələ də suallar qalıbsa, bizə yazın.
1. Ümumi qaydalar
Daha ətraflı BAĞLA
Malların qaytarılması üçün bu qaydalar (bundan sonra "qaydalar") Azərbaycan Respublikasının "İstehlakçıların hüquqlarının müdafiəsi haqqında" ( bundan sonra - "qanun" və ya "İHMHQ") 19.09.1995-ci il tarixli 1113 nömrəli Qanununa uyğun olaraq tərtib edilmişdir.
Diqqət. Sifariş vermək üçün, oferta şərtləri ilə razılaşaraq saytda qeydiyyatdan keçməlisiniz. Oferta müqaviləsini, eləcə də satış müqaviləsini (malların qaytarılması və pulun qaytarılması tələbi) yalnız alıcı ilə ləğv etmək mümkündür, mal üçün ödənilən vəsaitin geri qaytarılması da alıcıya edilir.
Bütün mallar üçün zəmanət müddəti, alıcı tərəfindən alındığı gündən 30 (otuz) təqvim günüdür.
Eyni zamanda, alıcının səbəblərini izah etmədən keyfiyyətli mallardan imtina etmək hüququ var:
- Malı əldə etməzdən əvvəl istənilən vaxt;
- Malların alındığı gündən 14 (on dörd) gün ərzində (İHMHQ-nun 15-ci maddəsi).
2. Lacoste onlayn mağazasinda alinan keyfiyyətli mallarin qaytarilmasi
Daha ətraflı BAĞLA
Qaytarılma müddəti malların alındığı gündən 14 (on dörd) təqvim günü (İHMHQ-nun 15-ci maddəsi).
Malların qaytarılması yalnız aşağıdakı şərtlərə alıcı tərəfindən əməl edildiyi halda mümkündür:
- Malların görünüşünün qorunması. Belə ki, mallar istifadə edilməməlidir. Məhsulda bütün etiketlər qorunmalıdır;
- Malların istehlak xüsusiyyətlərinin qorunması;
- Malların alınması faktını təsdiqləyən sənədlərin mövcudluğu.
Mal üçün ödənilən məbləğin qaytarılması üçün alıcının tələbləri qanunla müəyyən edilmiş müddət ərzində satıcı tərəfindən həyata keçirilir.
Lacoste onlayn mağazası, malların çatdırılması və / və ya ötürülməsi üzrə digər kuryer xidmətləri və / və ya poçt xidmətləri və / və ya üçüncü tərəflərin hərəkətlərinə cavabdeh deyil.
Göndərmə prosesində mallar zədələnirsə, malların qaytarılması tələbi Qanunun 15-ci maddəsinin 1-ci bəndi əsasında həyata keçirilmir. Göndərmə və / və ya çatdırılma nəticəsində malların zədələnməsi ilə bağlı alıcının iddiaları, çatdırılma və / və ya göndərmə zamanı malları zədələyən kuryer şirkətinə və / və ya poçt xidmətinə və ya üçüncü tərəflərə təqdim olunur.
3. Lacoste onlayn mağazasinda alinan qeyri-kafi keyfiyyətli mallarin (qüsurlu), həmçinin səhv çatdirilan mallarin (başqa ölçülər, başqa rənglər və s.) Qaytarilmasi
Daha ətraflı BAĞLA
Qeyri-kafi keyfiyyəti olan mallar istehsal xarakterli qüsurlu mal kimi başa düşülür.
Məhsulda qüsur aşkar edildiyi təqdirdə, alıcı satınalma müqaviləsindən imtina etmək və mal üçün ödənilən məbləğin qaytarılmasını tələb etmək hüququna malikdir (alıcı satınalma müqaviləsindən imtina edərsə, alıcı malı tam şəkildə geri qaytarma nöqtəsinə təqdim etməlidir).
Qeyri-kafi keyfiyyətli malların, eləcə də səhv çatdırılan malların qaytarılması zamanı Alıcıya tam məbləğdə geri ödəmə edilir.
Alıcının malın üçün ödənilən məbləğin qaytarılması ilə bağlı tələbləri qanunla müəyyən edilmiş müddət ərzində satıcı tərəfindən yerinə yetirilir.
Xahiş edirik ki qaytarılma blankında (göndərmə, geyinmə və s. qeyd edilməklə) geri qaytarılacaq məbləği tam şəkildə qeyd etməyi, həmçinin qeri qaytarma üzrə qəbzi əlavə etməyi və ya info@lacoste.az. poçtuna göndərməyi unutmayın. Göndərmə üçün qəbz olmadıqda, pul yalnız məhsulun öz dəyəri üçün köçürüləcəkdir.
4. Malların qeri qaytarılması qaydası
Daha ətraflı BAĞLA
- Alınan malları geri qaytarmaq üçün hazırlayın, onları firma qutusuna və ya çantaya yığın
-
Sənədləri hazırlayın:
a) qaytarılma blankını doldurun. ( Blankı yükləyin, doldurulma nümunəsini yükləyin. )
Qaytarılma blankında, hesab məlumatlarını göstərən sahələrə xüsusi diqqət yetirin. Qaytarılma üçün şəxsi hesablaşma hesabınızın nömrəsini, bankın müxbir hesabını, bankın kodunu (BİK), bankın adını doldurmalısınız. Banka zəng edib məlumatları dəqiqləşdirməyi məsləhət edirik.b) Çap hərflərlə soyad,ad, ata adı (və ya şəxsiyyət vəsiqəsinin nüsxəsi; qeyri-rezidentlər üçün pasportun nüsxəsi tələb olunur ). Blankdakı (ad, təfərrüatlar, geri qaytarma məbləği) məlumatı oxumaq mümkün olmadığı təqdirdə, mağaza geri ödənişi həyata keçirə bilməyəcəkdir; Xahiş edirik ki, mağazanın təqsiri halında (№ 2 səbəb) və ya malların qüsuru (№ 3 səbəb) olduqda qısa şəkildə səbəbi blankın üzərində göstərəsiniz.
c) Ödəniş qəbzinin orijinalı və kart hesabından çıxarış (kartla ödəmə halında) / qəbzin itməsi halında ərizə (bankdan çıxarış, ödənişin ekran görüntüsü).
- Link üzrə CDEK poçt xidmətinin verilmə məntəqələri vasitəsilə sənədləri və malları göndərin. Fakturada, malların geri qaytarılmasının ünvanını göstərin: Azərbaycan Respublikası, Bakı şəhəri, Neftçilər pr.135, Park Bulvar ticarət mərkəzi, “Lacoste” mağazası, onlayn mağazasının anbarı üçün.
- Alıcı tərəfindən məhsul üçün ödənilən pulun geri qaytarılması qanunla müəyyən edilmiş müddət ərzində satıcı tərəfindən yerinə yetilir.
- Əgər qaytarma kuryer xidməti vasitəsilə edilirsə, malın anbarımıza çatdırılma müddəti uzana bilər. Diqqət yetirin: Kuryer xidməti tərəfindən malların anbara çatması barədə SMS xəbərdarlığı alacaqsınız. Lacoste anbarına bütün məhsulların qaytarılması həftədə bir dəfə həyata keçirilir. Tez qaytarılma üçün, üçüncü şəxslərin xidmətlərindən istifadə edə bilərsiniz, bu halda Lacoste çatdırılma xərclərini ödəmir.
- Geri qaytarma blanklarında bank məlumatlarını doldurarkən mümkün səhvləri və qeyri-dəqiqlikləri istisna etmək üçün Bankdan hesab məlumatlarını soruşmağınızı tövsiyə edirik.
Aşağıdakı məhsullar geri qaytarılmır:
- Ətriyyat və kosmetika məhsulları;
- Tikiş və trikotaj məhsulları (tikiş və trikotaj alt geyimləri, corab məhsulları)
5. Pul vəsaitlərin qaytarılması proseduru
Daha ətraflı BAĞLA
Geri ödəmə, müştəri tərəfindən geri qaytarma blankında göstərilən bir bank hesabına köçürüləcəkdir. Mal üçün ödənilən məbləğin qaytarılması üçün alıcının tələbləri qanunla müəyyən edilmiş müddət ərzində satıcı tərəfindən həyata keçirilir.
Bank köçürməsi ilə ödəniş zamanı geri qaytarılma yalnız ödənişin edildiyi kartın hesabına aparılacaqdır. Qaytarılma blankında ödəniş etdiyiniz hesabın (kartın) məlumatlarını qeyd edin.
6. Fərdi məlumatların işlənməsi haqqında
Daha ətraflı BAĞLA
Bu bənd, “İntermode” MMC (İntermode) tərəfindən istifadə olunan sənədlərin təsvirini, fiziki şəxslərin fərdi məlumatlarını, fərdi məlumatların daxil olmasına imkan verən məlumatların xarakterini ehtiva edir:
1.1. Malların qaytarılması blankı:
- Fərdi məlumatların işlənməsinin məqsədi: Azərbaycan Respublikasının istehlakçıların hüquqlarının müdafiəsi sahəsində qanunvericiliyinin tələblərinin həyata keçirilməsi
- Operatorun adı və ünvanı: “İntermode” MMC, Azərbaycan Respublikası, Bakı şəhəri, Səbail rayonu, Nizami, ev 96E, Landmark I, 2-ci mərtəbə, Poçt indeksi AZ1010
- Fərdi məlumatların alınmasının mənbəyi: fərdi məlumatların subyekti və ya etibarnamə əsasında fərdi məlumat subyektinin qanuni nümayəndəsi
- Fərdi məlumatların işlənməsi müddəti: fiziki şəxsin malları geri qaytarmaq üçün qanuni hüquqları yerinə yetirilənə qədər
- Fərdi məlumatlarla aparılan əməliyyatların siyahısı: fərdi məlumatların toplanması, qeydə alınması, sistemləşdirilməsi, yığılması, saxlanması, dəqiqləşdirilməsi (yenilənməsi, dəyişdirilməsi), çıxarılması, istifadəsi, ötürülməsi (təmin edilməsi, daxil olması), bloklanması, silinməsi, məhv edilməsi
- Fərdi məlumatların işlənməsi üçün istifadə olunan metodlarının ümumi təsviri: Fərdi məlumatlar həm avtomatlaşdırma vasitələrindən istifadə etməklə, həm də avtomatlaşdırma vasitələrinin istifadəsi olmadan işlənir.
1.2. Qəbzin itirilməsi ərizəsi:
- Fərdi məlumatların işlənməsinin məqsədi: Azərbaycan Respublikasının istehlakçıların hüquqlarının müdafiəsi sahəsində qanunvericiliyinin tələblərinin həyata keçirilməsi
- Operatorun adı və ünvanı: “İntermode” MMC , Azərbaycan Respublikası, Bakı şəhəri, Səbail rayonu, Nizami, ev 96E, Landmark I, 2-ci mərtəbə, Poçt indeksi AZ1010
- Fərdi məlumatların alınmasının mənbəyi: şəxsi məlumatların subyekti və ya etibarnamə əsasında fərdi məlumat subyektinin qanuni nümayəndəsi
- Fərdi məlumatların işlənməsi müddəti: fiziki şəxsin malları geri qaytarmaq üçün qanuni hüquqları yerinə yetirilənə qədər
- Fərdi məlumatlarla aparılan əməliyyatların siyahısıfərdi məlumatların toplanması, qeydə alınması, sistemləşdirilməsi, yığılması, saxlanması, dəqiqləşdirilməsi (yenilənməsi, dəyişdirilməsi), çıxarılması, istifadəsi, ötürülməsi (təmin edilməsi, daxil olması), bloklanması, silinməsi, məhv edilməsi
- Fərdi məlumatların işlənməsinin istifadə olunan metodlarının ümumi təsviri: Fərdi məlumatlar həm avtomatlaşdırma vasitələrindən istifadə etməklə, həm də avtomatlaşdırma vasitələrinin istifadəsi olmadan işlənir.
1.3. İmtina blankı:
- Fərdi məlumatların işlənməsinin məqsədi: Azərbaycan Respublikasının istehlakçıların hüquqlarının müdafiəsi sahəsində qanunvericiliyinin tələblərinin həyata keçirilməsi
- Operatorun adı və ünvanı: “İntermode” MMC , Azərbaycan Respublikası, Bakı şəhəri, Səbail rayonu, Nizami, ev 96E, Landmark I, 2-ci mərtəbə, Poçt indeksi AZ1010
- Fərdi məlumatların alınmasının mənbəyi: şəxsi məlumatların subyekti və ya etibarnamə əsasında fərdi məlumat subyektinin qanuni nümayəndəsi
- Fərdi məlumatların işlənməsi müddəti: fiziki şəxsin malları geri qaytarmaq üçün qanuni hüquqları yerinə yetirilənə qədər
- Fərdi məlumatlarla aparılan əməliyyatların siyahısı: fərdi məlumatların toplanması, qeydə alınması, sistemləşdirilməsi, yığılması, saxlanması, dəqiqləşdirilməsi (yenilənməsi, dəyişdirilməsi), çıxarılması, istifadəsi, ötürülməsi (təmin edilməsi, daxil olması), bloklanması, silinməsi, məhv edilməsi
- Fərdi məlumatların işlənməsinin istifadə olunan metodlarının ümumi təsviri: Fərdi məlumatlar həm avtomatlaşdırma vasitələrindən istifadə etməklə, həm də avtomatlaşdırma vasitələrinin istifadəsi olmadan işlənir
7. Bağlamalarin qəbulu məntəqələrinin ünvanlari və əlaqə nömrələri
Daha ətraflı BAĞLA
Onlayn mağaza
+994 12 311-30-13 Sifarişi təsdiqləmək, sifariş vermək, sifarişin statusunu dəqiqləşdirmək, sifarişdən imtina etmək, kuryerə zəng etmək üçün.
Kuryer xidməti
+7 (800) 070 07 00 yalnız tarix / çatdırılma ünvanını dəqiqləşdirmək / dəyişdirmək üçün sifariş kuryer xidmətinə verildikdən sonra.